به وبلاگ من خوش آمدید

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 243
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 671
:: بازدید ماه : 897
:: بازدید سال : 1903
:: بازدید کلی : 2597

تاثیر بردکرامپ بر سئو سایت
شنبه 24 تير 1402 ساعت 10:9 | بازدید : 331 | نوشته ‌شده به دست مهرنگ |


گوگل اخیرا گزارش Breadcrumbs را به کنسول جستجو اضافه کرده است. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

این گزارش داخلی جدید به مدیران وب اجازه می دهد تا به سرعت متوجه شوند که مسیریابی صفحه به درستی کار می کند یا خطایی وجود دارد.

گزارش breadcrumbs در قسمت بهبودهای کنسول جستجو قرار دارد و مانند سایر گزارش‌های کنسول جستجو، اطلاعات مفیدی در مورد نحوه عملکرد سایت در اختیار ما قرار می‌دهد.

هر زمان که کنسول جستجوی گوگل متوجه خطایی در پیمایش صفحه شود، قسمتی از مسیر را که گم شده است شناسایی می کند و می توانید آن خطا را سریع و کارآمد برطرف کنید.

گزارش پودر سوخاری چیست؟
Breadcrumbs به معنای آثاری از یک صفحه در یک صفحه است.

به عبارت دیگر می توانید در Breadcrumbs تمامی صفحاتی را که کاربر در سایت شما طی کرده تا به صفحه مورد نظر در سایت شما برسد را مشاهده کنید. شاید کاربر از مسیرهای مختلف به صفحه مورد نظر رسیده باشد، همه این مسیرها خرده نان های مختلف یک صفحه هستند.

چرا آرد سوخاری مهم است؟
Google Search Console از یک گزارش breadcrumb برای دسته بندی اطلاعات صفحه در نتایج جستجو استفاده می کند. به عبارت دیگر، گوگل پیکربندی سایت شما را با علامت گذاری پودر سوخاری کشف می کند. در بیشتر موارد، گوگل نان خرده های سایت را در نتایج جستجو نمایش می دهد (قبلاً گوگل URL کامل را در قسمت های جستجو نمایش می داد).

بنابراین برای اینکه نان خرده های وب سایت شما در نتایج جستجو نمایش داده شود، باید ناوبری های قانونی و صحیح داشته باشید. توجه داشته باشید که نشانه گذاری نامعتبر ممکن است باعث شود اطلاعات صفحه وب سایت شما به درستی در نتایج جستجو نمایش داده نشود. همچنین، کاربران از گم شدن در سایت شما لذت نمی برند. بنابراین، سعی کنید تجربه کاربری خود را با پودر سوخاری مناسب بهبود بخشید.

انواع خرده نان , بردکرامپ
بردکرامپ را می توان به روش های مختلفی استفاده کرد:

بردکرامپ سلسله مراتبی

این ساختار بسیار ساده است. در این ساختار کاربر با دنبال کردن سوهان به صفحه اصلی وب سایت شما هدایت می شود.

بردکرامپ بر اساس ویژگی ها

این ساختار عمدتا در سایت های فروشگاهی استفاده می شود. و · از بردکرامپ برای جداسازی محصولات در سایت استفاده می شود.

خرده نان , بردکرامپ بر اساس تاریخ

این ساختار بر اساس تاریخچه مسیر تعیین می شود. در این حالت تمامی مسیرهایی که کاربر از بدو ورود به سایت طی کرده است شامل می شود و می تواند به مراحل قبلی بازگردد. Breadcrumbs یکی از شگفت انگیزترین گزارش های کنسول جستجوی گوگل است. با کمک این گزارش می توانید به روش های مختلف از مکان کاربران در بدنه وب سایت خود مطلع شوید.

در واقع با گزارش Breadcrumbs می توانید مسیرهای دسترسی و خروج کاربر را به بهترین شکل ممکن بهینه کنید. به این ترتیب کاربر نه تنها در سایت شما گم نمی شود، بلکه به او کمک می کند تا با سرعت بیشتری از قسمت های سایت مورد نظر خود بازدید کند. این به میزان قابل توجهی نرخ پرش وب سایت شما را کاهش می دهد.

گوگل از وب سایت هایی که تجربه کاربری خوبی را ارائه می دهند استقبال می کند. منبع مطلب.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
یوکاریوت
سه شنبه 21 دی 1400 ساعت 19:20 | بازدید : 645 | نوشته ‌شده به دست مهرنگ |

یوکاریوت‌ها (به انگلیسی: Eukaryotes) (با تلفظ: ‎/juːˈkærioʊts, -əts/‎) موجوداتی اند که هسته سلول‌هایشان دارای پوشش مشخصی می‌باشد.[۳][۴][۵] یوکاریوت‌ها به حوزه Eukaryota یا Eukarya تعلق دارد؛ این نام از ریشه یونانی εὖ (که eu خوانده شده و به معنای "خوب") و κάρυον (که karyon به معنای مغز یا هسته است).[۶] حوزه یوکاریوتا یکی از سه حوزه سامانه سه‌حوزه‌ای است؛ دو حوزه دیگر باکتریا (Bacteria) و آرکی (Archaea) می‌باشند (به این دو در مجموع پروکاریوت‌ها می‌گویند). اکنون یوکاریوت‌ها را برآمده از آرکی‌ها، یا خواهر آسگارد آرکیا (Asgard Archaea) می‌دانند. آسگارد آرکیاها را اکنون توانسته‌اند کشت دهند.[۷][۸][۹][۱۰][۱۱] یوکاریوت‌ها نمایشگر اقلیت اندکی از موجودات زنده اند؛[۱۲] با این حال، به علت این که عموماً اندازه بزرگتری دارند، تخمین زده می‌شود که زیست توده جهانیشان تقریباً برابر با پروکاریوت‌ها باشد.[۱۲] یوکاریوت‌ها در حدود ۲٫۱–۱٫۶ میلیارد سال پیش، طی ابردوران پیشین‌زیستی (Proterozoic Eon)، و احتمالاً به صورت تاژک‌داران بیگانه‌خوار پدیدار گشتند


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
به وبلاگ خود خوش امدید
0 0 ساعت 0:0 | بازدید : 602 | نوشته ‌شده به دست مهرنگ |
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

صفحه قبل 1 صفحه بعد